Kötü niyetli bir SEO karşısında dikkat etmeniz gereken birkaç uyarı işareti vardır. Tüm işaretleri bu listede sıralamak mümkün olmadığından herhangi bir şüpheniz varsa, içgüdülerinize güvenmeniz gerekir. SEO:
-Gölge etki alanlarına sahipse
-Giriş sayfaları üzerine diğer müşterilerine ait bağlantıları koyuyorsa
-Adres çubuğundaki anahtar kelimeleri satmayı teklif ediyorsa
-Gerçek arama sonuçları ile arama sonuçlarında görünen reklamları ayırt etmiyorsa
-Sıralamayı ancak herhangi bir şekilde bulabileceğiniz anlaşılması güç, uzun anahtar kelime öbekleri üzerinde garanti ediyorsa
-Birden çok takma ad veya sahte WHOIS bilgilerini kullanıyorsa
-Trafiği "sahte" arama motorlarından, casus yazılım veya kötücül yazılımlardan alıyorsa
-Google dizininden kaldırılmış veya Google'da listelenmeyen etki alanlarına sahipse ondan bir an önce uzaklaşın.
Bir SEO tarafından herhangi bir şekilde aldatıldığınızı düşünüyorsanız, bu durumu raporlayabilirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder